Friday 19 November 2010

Interview UTM(tetap)

Assalamualaikum [-O<

First ever thing is "Selamat Hari Raya Aidiladha!!"
Rasa bertuah tak korang?sebab Malaysia banyak cuti..huhu..
Semalam aku baru jew menghadirkan diri untuk temuduga..post yang sama tapi tetap lah kan.Amatlah rarest sekali,sebab soalan yang dikeluarkan adalah unexpected!!aku rasa cam hah?(dengan muka blurr)..adoii..rasa cam hampeh pon ada jugak..Memandangkan aku staff kat situew,maka dengan itew kami dimasukkan didalam kelompok staff..lagilah lah..soalan berbagai-bagai yang kuar.At first,soalan nye biasa lah kan..ceritakan tentang hobi dan apa sumbangan yang telah awak beri pada organisasi ini.Bilew sampai turn aku,sempat jawab bab hobi ajew..sumbangan tak sempat nak jawab..sebab abang photographer masuk :((..uwa:((
weii,banyak tau sumbangan yang aku nak story kat korang nie..hampeh betul..So,after that mula lah panel tanya soalan yang rarest sekali sih..semuanya adalah berkenaan dengan organisasi.Memang lah pasal organisasi tersebut kan..tapi soalan yang bagaimana?hah,kalau nak tau..semua jawapannya ada dalam buku NC..adess,bace pulak lah kan aku buku tue.main sebat aje lah jawab..entah betul ke tidak i have no comment oke guys!!..huhu.Ermm,apa-apa pun tak kisah lah apa result nya..sama ada dapat or tidak kitew tunggu ajelah dalam masa sebulan oke.(Dalam hati cakap:"confirm aku tak dapat")ngee:D.Takpelah tak dapat cari yang lain..huhu.Insyallah akan ada rezeki

4 comments:

hamzah ian said...

insyaallah.

fana.akim said...

huhu..insyallah..amin ade kott rezeki..

Aqilah Nur said...

insyaallah..:)

fana.akim said...

thanks gurl..<3

 
Images by Freepik