Monday 10 January 2011

Terima tawaran SPP

Assalamualaikum [-O<


Again and again..aku hupdate belog..huhu.Korang tau tak..ana rafali menang anugerah juara lagu tahun nie?ermm..tau kan..Oke bukan itu aku nak story kat belog aku ini..hahaha.Yang aku nak story adelah tentang aku.Cett,budget camlah orang nak tau tentang kaw kan..[pangggggggg]Oke sakit kne lempang!


Oke seperti yang korang sedia maklum kan..kan..kan..aku kan baru aje lepas pergi inteview kat BERNAMA sampai kena pau dengan budak kecik kat dalam toilet warta..adess..hope aku dapatlah kan jawatan tue..Aminn..Ermm,So,dalam masa yang sama..selang beberapa hari sahaja aku balik dari KL mak aku dok call aku..


Mak berkata: "Emm,hah nie surat PTPTN kaw dah sampai nie hah suruh bayo..jangan lupe
plak kaw yew".
Aku berkata: "Adess..mak surat hutang lak sampai..surat keje takde kew?
Mak berkata: "Hade nie hah!..Surat SPP.
Aku berkata: "Hah!!??yekew mak??dah dapat dah kew?bila lapor diri?tempat katnew? (hamboii..excited beno)
Mak berkata: belom lagi..tarikh lapor diri dengan penempatan akan diberitahu kemudian..kaw balik lah dulu..tengok sendiri nie hah..
Aku berkata:Yeah!!..okeh mak..alhamdulilah..


Erk?apakah?siapakah?bagaimanakah?perasaan aku?sukew ke tak nih?adesss..camne?
Emm,pendapat aku kalau aku dapat tempat jauh2 aku tak pergi lah kott..ialah ssh lak nti dengan kos sara hidup..lagi lah kalau dapat kat KL..adess..Aku rasa aku stay ajelah kott kalau cam tuh..ape pendapat korang?


p/s:Kan best lau dapat keje gaji beso sikit :(


4 comments:

Anonymous said...

pegilah..jauh pun kejap aje..
belum cuba belum tahu..
good luck to u..
im your new follower.
zoeyzauyah.blogspot.com

fana.akim said...

hoho..nak pegi kew?adesss
huhu..oraite dear..i will follow you..thanks..

anamizu said...

kalo gaji besor nti mesti tanggungan besor..hihi

recent post : |penyimpan mohor besar raja-raja dah takde??|

fana.akim said...

huhu..btol2...takpe..take it as challenge..think positive..yeah!!

 
Images by Freepik