Monday 11 July 2011

Kursus Induksi - part2

Assalamualaikum[-O<


Wah!!!..best nyeeeeeeeeeee!! :O) aku dah habis kursus induksi.So, tinggal nak exam saja dong;)).Ermm, masa memang pack gila. semuanya kena awal.Haishh, nasib baik aku jenis yang skema² sikit lah datang awal,muka pulak nerd² je gitu kan :-B:)).


Well, tak ada apa sangat lah kelainan pada kursus induksi.Aku rasa intipatinya sama je dengan jabatan lain.Ceramah,ceramah dan ceramah..lepas itu ada public speaking, ada persembahan and ada sukan.Semua budak² kelas (Sokongan 1) aku happening gilak² beb:D/. Semuanya sporting habis termasuklah encik fasi² sekalian..;)).


Oke la aku tak mau cerita banyak² sangat nanti korang terlelap pyulak kat pc.Jom kita review time aku induksi bersama mereka!!


::winner!! malam persembahan::


:: kami juara::


::salah satu group::


::En.Azri-fasi yang sporting::


::senamrobik::


oke,nanti aku up pic yang superb lagi yew..;))












No comments:

 
Images by Freepik