Assalamualikum
Hai semua! Oke, kali ini aku bukanlah nak up story pasal Khairul Fahmi Che Mat curang or whatever.Apa² pun tunggu saja lah keterangan dari mereka.Hilang konsentrasi Apek nanti nak game malam ini.(Harimau Malaya!!!Boleh!!) Baiklah, aku nak story satu cerita yang tak masuk diakal pun ada jugak kot.Rasa macam kelakar pun ada.Mana taknya, AXE disaman oleh seorang lelaki yang dikatakan gagal untuk memikat perempuan..Haishh, macam² perangai manusia nie kan...Kejadian ini berlaku di New Delhi,India dimana seorang lelaki dalam lingkungan 26 tahun telah menyaman syarikat HUL(Hindustan Unilever Limited) yang memasarkan produk minyak wangi lelaki AXE dengan tuduhan telah menipu dan menyebabkan "penderitaan mental".Tambah pula, lelaki itu menyebut kegagalannya untuk memikat perempuan sama macam dalam iklan walaupun telah menggunakan produk AXE selama lebih 7 tahun! gilak rare! Haishh, jadi dia pun mengalami banyak penderitaan mental dan penghinaan di depan awam kerana tidak adanya AXE effect dan dia mahu syarikat tersebut membayar ganti rugi kepada dia di atas semua penderitaan yang dia alami
Adoii! Bahaya juga kan iklan ini.Betul lah cikgu aku cakap, pengaruh media massa ini kuat...So, pada adik², abang², kakak² dont try this at home oke!
Jom kita saksikan contoh pengaruh iklan yang memberi kesan terhadap orang ramai
Hai semua! Oke, kali ini aku bukanlah nak up story pasal Khairul Fahmi Che Mat curang or whatever.Apa² pun tunggu saja lah keterangan dari mereka.Hilang konsentrasi Apek nanti nak game malam ini.(Harimau Malaya!!!Boleh!!) Baiklah, aku nak story satu cerita yang tak masuk diakal pun ada jugak kot.Rasa macam kelakar pun ada.Mana taknya, AXE disaman oleh seorang lelaki yang dikatakan gagal untuk memikat perempuan..Haishh, macam² perangai manusia nie kan...Kejadian ini berlaku di New Delhi,India dimana seorang lelaki dalam lingkungan 26 tahun telah menyaman syarikat HUL(Hindustan Unilever Limited) yang memasarkan produk minyak wangi lelaki AXE dengan tuduhan telah menipu dan menyebabkan "penderitaan mental".Tambah pula, lelaki itu menyebut kegagalannya untuk memikat perempuan sama macam dalam iklan walaupun telah menggunakan produk AXE selama lebih 7 tahun! gilak rare! Haishh, jadi dia pun mengalami banyak penderitaan mental dan penghinaan di depan awam kerana tidak adanya AXE effect dan dia mahu syarikat tersebut membayar ganti rugi kepada dia di atas semua penderitaan yang dia alami
Adoii! Bahaya juga kan iklan ini.Betul lah cikgu aku cakap, pengaruh media massa ini kuat...So, pada adik², abang², kakak² dont try this at home oke!
Jom kita saksikan contoh pengaruh iklan yang memberi kesan terhadap orang ramai
13 comments:
mmg patut pun dio saman..apo suh buat iklan mcm tu..hahahha
lamo tak singgah sini
hahaha..suke ko ea apek..
ini mcm pun ada..isk isk isk..
nak wat camne..manusia..macam2 hal..huhu
huhu iklan mmg la kuat mnipu..
jgn la pcaye..
ermm..tau takpe..pengaruh media massa nih..ish2..dont try this at home.. :)
saya yg xnmpak or mmg xde kotak jerit blog nih..byk kali datang gak..>.<
nama pun iklan..
g caya buat per? hahaha
hahha inilah kekuatan iklan.
kenapa macam mental je mamat tu.huh.jahat aku.
ikram: dia lurus sgtlah tuh..hahaha
amir: wow!pengaruh kuat nie..huhu
ain:haha,agaknye ye kott..org lain takde ape pon..:p
ayak ini mcm pown ala kew cik kecik...
manusia memang ada bermacam perangai..
Post a Comment