Thursday, 13 October 2011

Wordless Thursday

Erk?mendalam maksudnya ini..Aku rasa "handsome" bukan setakat pada rupa dan penampilan , tetapi handsome dengan keringan tulangannya..huhu;))Betul tak kawan²?





14 comments:

apik pehe said...

hehehe...betol ker?

noraauliyya said...

handsome n cool !

YOUsoF said...

Alamak ni yang terasa makin handsome ni. ;D





Dalam usaha nak 'mengurangan berat tulang'..

khairul said...

JD SY X HENSEM LA ..SBB X RETI MASAK HEHE

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

sangat okay.... dah lah tahap hensem bertambah 50 %, hati baik dan rajin pulak. nak satu boleh laki camni... follow sini ye.

TIPS BELOG BUAT SEMUA BLOGGER BARU

SIAPA PEMBACA BERTUAH KE 100,000?

z a z a said...

betul ! ! 1

Atiqah Wadiah said...

betolll~sgt suitt bila laki masak :)

hamzah ian said...

betoi jgk tu.. hehe

iszieylyanziy said...

wah,,sokong2x,,,

Elie Lily said...

n for sure a girl loves a guy who know how to cook! :D

✿ Myra ✿ said...

setuju! ;)

Zul Fattah said...

aku pandai masak nasi je.. yg lain semua k.o. erm.. kan blajar masak r ni

EZAN IDMA said...

aha nak cr yg cmni lah :p hehe

Tomadicci said...

sy pndai msk nasi telo n sardin.. rare x? hahahahahha...

 
Images by Freepik