Monday, 14 November 2011

Doodle sinis

Assalamualaikum[-O<

Erk??Tajuk entri kali ini agak hott sikit;)).Ishh, apa yang sinis sa
ngat doodle ini?:-w.Nih hah, sedang aku dok belek-belek blog..bersiar-siar kat blog korang yang suweet muweet tuh aku terjumpalah satu blog in.Aku rasa doodle dalam blog beliau ini comel je..tapi co

mel-comel doodle dia pun..ada gaks sinis nya..:-STapi kira ok lah u
ntuk peringatan kita bersama.Nak tengok doodle beliau?? Meh sini aku tunjuk kat depa semua naa..>:/











Hah..tuh dia..comel kan..tapi sinis sekali..auchh;)).Tapi takpe, aku suka!!!:D/Nak tau empunya blog?Meh sini kita terjah!!


oke babai@};-



10 comments:

littlenailofar said...

assalamu'alaikum ^_^

singgah dr kelab blogger. suka doodles nih. comel2. sis buat sendiri ya? t'ingin nak satu. comel bertudung :)

:.—¤÷('[¤*F.a.n.a*¤]')÷¤—- said...

littlenailofar | hamboiii..name glomour..cam neelofa pulaks..huhu..btw taklah..doodle nih mr.doctor yang buat..terjah lah blog dia..huhuh..comel2 belaka :p

ShahzCudin said...

kesilapn berpakaian yg diterjemah gune doodles..teguran pnuh hikmah..xgune gmbr btol yg aibkan org..

:D

:.—¤÷('[¤*F.a.n.a*¤]')÷¤—- said...

yup!betul..like this..huhu :)

Cik tikah said...

cutenya!! nak terjah lah blog dia :)

cik Kartun said...

cute2...huhu :D

budak ketot said...

setuju setuju.mmg sinis :D

AdaNaz87 said...

ala, comelnyeee doodle ni. penuh dengan sindiran. sendiri mau ingat. =."

Awan Biru said...

Serius, comel dan ada makna. Menasihati dalam keadaan yang menceriakan. Jadi, ambillah iktibar.

Miss Xyz said...

scanning... problem detected.

doodle terlalu cute :3

 
Images by Freepik