Tuesday, 29 November 2011

Engagement on Maal Hijrah 1433

Assalamualaikum[-O<

Wow!!Got engagement on Hijrah tahun 1433?? ;)).Yelah entri aku yang lepas-lepas sibuk dok tayang gambar kawan-kawan aku tunang..sekarang hah!amik turn aku pulak:- hahaha..oklah, aku malas nak bercerita panjang sebab korang bukan nye ada kuasa pun nak membaca;)).Jom cekitdout!!sekitar E-Day aku:

:: Kek for him ::

::hantaran for him::

::hantaran for me::
::time sarong cincin::#:-S
::with my adik::

::makaaaannn kek::


::kawan nangis2 jeling2 datang juga;))::

::with anak sedara bukan anak sendiri::-abaikan muka aku yang bertepek pinggan:|

::candid-entah siapa pulak yang snap;;)::

::with adik sekali lagi::-abaikan baju beliau yang kotor;))

::with his family;))::

Temanya adalah biru kuning!!sempena Johor-Negeri Sembilan:)>-.(**Konon-konon jelah kan:))). Majlisnya adalah tersangat simple, takda lah nak berbagai sangat takut nanti dah jadi macam kawen pulak lagi pun kan jimat buat dalam keadaan yang bersederhana je betul tak??;))
Alhamdulilah semuanya selesai aku harap dapat menempuh alam pertunangan ini dengan sebaik-baiknya..Aminn..Insyallah[-O<

P/S: Cincin dah longgar camne nak buat??
THE END@};-









9 comments:

DOMU-KON said...

tahniah..moga kekal nanti ke jinjang pelamin..anak cucu..cicit dan bahagia selalu..---> darah manis nie

ShahzCudin said...

wah! wah! wah!
tahniah la eh.. ^_^
semoga kekal hgga akhir hayat..

SyedGraphiX said...

wahhh.. tahniah eh! :D

abah khalisha said...

Tahniah

Mizz Yana said...

hahaha....ak org petame dtg kot...wahahaa...so sbg ganjaran cincin yg longgar tu tuka ngn cincin ak...da muat kan..kikiki...:p

Fana | Aqim said...

thanks semua!! :)

misz yana | haishh..special vvip betol ko ye..nasib tak sesat..hahah

oit2..cincin aku muat lah cuma nak kena makan bnyak sikit hahaa

cik dot said...

wah.. bestny. moga dpt berkekalan ye.
kwin nnt jemput. hehe :)

k.h.a.l.i.l.a said...

wahh... tahniah2... semoga dipermudahkan segala urusan ye ^_^

Chegu said...

tahniah, smeoga kekal ke akhir hayat

 
Images by Freepik