Monday, 12 December 2011

Kolam Renang Universiti Teknologi Malaysia kini beroperasi!

Assalamualaikum[-O<

Hip!Hip!Hoorey!! Berita baik untuk korang yang minat sukan renang! Kalau korang ada di sekitar Johor Bahru, korang boleh lah singgah di Universiti Teknologi Malaysia untuk berenang-renang di tepian kolam:D/.


Kini, secara rasminya kolam renang UTM Johor Bahru telah beroperasi.Orang ramai boleh turun untuk melakukan aktiviti renang.Kalau korang tak pandai berenang, apa lagi jom kita menyelam.
Berikut adalah fee atau yuran untuk aktiviti renang di UTM

jom kita berenang-renang ke tepian yok!:D/

p/s: harga sewa nya memang aku akuilah agak tinggi.Tapi, apa boleh buat, diluar bidang kuasa aku:-<


babai@};-
MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA!



7 comments:

c'axoera said...

nak swimming tapi tenggelam hehehe camnerrr

http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/tuessday-keje-itu-perlu.html

∫êℳå ℋiℳå₩åℛï said...

datang la uitm shah alam
ada kolam renang jugak..
hihi

aReLaN said...

mahalnya...ala...berenang bleh tp xleh nk apungkn dri.jnuh la nk berenang satu kolam tu.huhu

apik pehe said...

baru siap kot..sbb tu harganya melambung tinggi

abah khalisha said...

abah pinjam mandi manda boleh??

Onitsuka_hana said...

bestnya..hari2 berenang

zaty said...

alaa..sy x pandai berenang sgt.kolam mcm ni maunya tenggelam x timbul2.eheee >.<

jom singgah
http://hisomi.blogspot.com/

 
Images by Freepik