Tuesday 24 January 2012

Review | Cinta Perisa Dia

Assalamualaikum [-O<

Waaaa...:(( esok sudah mula kerja:((..Lemak berkrim lah jawabnya aku bila dah cuti lama-lama nih:-<.Sangat lah bencinta nak kerja(:|.Walau apa pun kena cari semangat nih nak kerja esokL-).Well, seperti yang korang sedia maklum aku bawa balik 1 buku novel before cuti hari itu and membaca novel sangatlah membantu aku dalam mengisi masa lapang aku di rumah:-j.Kalau tak, kerja aku asyik lah membuta ajee..;)).


Apa yag boleh aku katakan novel "Cinta Perisa Dia" ohsem!!!:D/.Seriously, menarik jalan cerita dia and aku rasa lain dari yang lain..Hah, korang kena beli and baca nih;)).Apa?nak tau sinopsis??Ermm, yelah-yelah..aku bagitau sikit je..:-j



Cinta itu mana boleh dipaksa. Ditolak, pasti jatuh. Dibuang, pasti sakit. Bagi Hadif Imran, cinta boleh ditangguh sehingga satu detik yang pasti. Dia sudah dewasa, biar dia yang menentukannya. Perisa vanila, coklat atau strawberi... itu haknya.

Bagi bonda, dia mahu menantu. Bonda impikan cinta berperisa iman, bersalut takwa dan dihiasi kasih sayang untuk anaknya. Hadif jadi risau bila bonda sudah naik angin! Bagaimana kalau yang dipilih bonda berwajah ratu, berlesung pipit, tetapi sengau? Atau pandai mengaji, mahir memasak, tetapi rongak giginya? Hadif buntu, bonda naik hantu! Cinta berperisa apa agaknya di akhir cerita?

Rancangan Mencari Menantu bonda rancangkan bersama TV9. Hadif resah dan kecut perut melihat calon menantu bonda. Ada yang terlebih manja, ada yang garang menggoda dan ada yang bahaya untuk dimiliki! Ketar di kaki dilindungi dengan senyuman. Bonda merencana, Hadif susun strategi. Namun kalau sudah cinta... jodoh datang juga tanpa dipaksa.


Hah?apa macam??Best kan??**Aku copy paste je dari sinopsis belakang buku tuh..hehe;))


Apa lagi??korang rembat cepat-cepat ok buku nih;))


Selamat Membaca


Laman Alaf 21


Click sini


3 comments:

dya nasir said...

lepas ni nak cri lah novel tu

fana.akim said...

hah cepat2..cari oke :)

Unknown said...

dah beli... yea!!

 
Images by Freepik