Friday, 6 January 2012

Semua rakyat Malaysia!sila ambil perhatian!

Assalamualaikum[-O<


Hari ini aku nak share dengan korang cara penggunaan tandas yang betul.Nampak macam kelakar, tapi hakikatnya ramai  dikalangan kita yang masih tak tahu cara menggunakan tandas dengan betulL-),lebih-lebih lagi di tandas awam.Kaang-kadang dari luar je dah bau peliks..:-&.Betul tak?Hah, apa lagi jom kita berkempen beramai-ramai untuk gunakan tandas dengan betul yok!!>:/




Hah, korang baca lah sendiri article yang aku dapat ini.Kalau aku cerita banyak pun nanti korang tak paham kan;))..


Selamat menggunakan tandas dengan betul ye kawan-kawan :)>-


Kalau nak tahu cerita Hafizh Syahrin Abdullah, jom sini >:/




7 comments:

arisa nazifa said...

Wah,Dah baca:)
Sangat menyokong:)

wani SWISS said...

geli btol kalu msuk tandas awam. tp sometime tpaksa. redah jelah.

asyraf ahmad said...

kesedaran sivik kurang kat negara ni...

acap
HNY2012

Ur blog should be in my bwalking list 2012?check it out at ACAPSUUR

DOMU-KON said...

mereka tahu..tapi mereka buat tak tahu..

Moga kita bukan sperti golongan itu...


pena berhenti menulis

Anastasyea Aida said...

Kena bertimbangrasa utk kesenangan bersama =)

http://www.anastasyea.com

Original CikTeddy said...

huahaha..cik bace tau!

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

cara 1st tu ta setuju sikit.kdg2 lantai toilet da memag kotor, so kite sembur air sblm guna sb nak bersihkn.tihihi~

fana, sis tgk u ade iras2 adik bestfren sis. kebetulan kot. =)

 
Images by Freepik