Wednesday 16 May 2012

converter oh converter

Assalamualaikum[-O<

Hari ini aku nak mengadu domba kat korang..sobs:(.Ialah, mana taknya puas dah aku godeh-godeh pc aku nih..tapi still tak dapat solution..:(.So, aku bukak persoalan aku nih kepada korang yang sudi membantu:>

Permasalahan | aku tak boleh nak convertkan surah yassin pdf kepada word.Kalau aku tukar..word aku tak support tulisan jawi tuh.Walaupun aku dah install dah jawi font biasa..still tak boleh jugak!:((.

Penyelesaian | ????Korang bantu la aku! :((.

Sekian untuk entri frust menongeng! :((

11 comments:

Ym.Bundle said...

tak dapat den nolong ane..tak pandai aku..haha

Siv said...

singgah kat cni http://aqnlifetech.blogspot.com/2012/05/tukaf-pdf-ke-doc.html

law x dpt gak...amik ja yang ni..Khas from me...

http://mir.cr/EMGQZSEH

fana.akim said...

sampeh | owh oke takpe2..:(

siv| dah try dah ...tapi kenapa takleh download..:(

Siv said...

bkan iklan 2....step2 dia ja 2...tunggu dia fecth link dlu pas kuar a...klik kat 2shared pas 2 kuar a link dia....

lagi senang p kat cni terus..

http://en.kioskea.net/download/download-572-free-pdf-to-word-converter

siv said...

http://mir.cr/EMGQZSEH

Gunakan link ni nak download surah yasin dalam format DOC.

Liyana Anuar said...

saya pun tak tau..huhu~~

fana.akim said...

siv | thanks alot! :)

yana | huhu..masalah dah selesai..thanks to siv oyeah! :)

Nora Karim said...

alhamdulillah... (nasib baik dah selesai... sbb tak tahu gak nak tolong..) hahahh

aReLaN said...

hohoho...seyes tak tau.saya memang fail bab IT ni

Elyani Rosli said...

Salam dewi...

igt kite lg x?? heheh..
wah..byk nyer entry b2b....
sukanye...suka baca...
dewi..nak link utk download surah yaasin tu gak bole x? yani dah try yang dev punya..xbole pun...

camne ea??

lame dah cari..sbb nak wt surah yaasin sendiri...

fana.akim said...

yani| yanii!! gile tak hingat..mestila hingat..hehe..
alahhh..malunye yani bace blog kite..haha..

erm, oke nanti kite bagi by email k..:)

 
Images by Freepik