Friday 20 July 2012

Veil murah!! harus percaya!

Assalamualaikum![-O<

Wah..excited tengok tajuk kan..hehe..@-)Ok, lah aku straight to the point jela..maksud tajuk aku tuh.Kepada B2B yang sedang gigih nak cari veil yang mur-mur korang boleh la terjah ke PEARLNITY! sebabnya PEARLNITY ada buat promotion sempena Ramadhan nih!Sangat murah ok veil dengan harga RM100 je!Kenapa?tak percaya ka..:-O.Sila percaya ok kawan-kawan..Nak tengok hasil kerja tangan PEARLNITY?jom jom aku tunjuk>:/



Hah!nice kan..So, apa tunggu lagi jom kite terjah!Opsss!lupa nak mention,promotion nih akan berakhir hari ini tau!cepat-cepatlah korang terjah..;))
Korang boleh email di pearlnity@yahoo.com atau pun sms/whatsapp ke 0123969741 (Kina)
Kalau tak puas nak tengok hasil kerja PEARLNITY nih, boleh jugak pergi ke facebook PEARLNITY 

Yok!Aku pun tengah melilau cari nih..save budget aku..hehe;))


8 comments:

Cerita Saya, said...

OMGGGG!!! Veil macam niela didi cari. Kalau nak kawen bulan 3 valid ke promotion kak kina tu? Sumpah cantek dan simple.... Thanks for sharing

Bie said...

nice... cantik dan kemas je

lynndAmya said...

wah, cantik sgt..rase nk kawen tibe2, hahaha :p selamat berpuasa, jemput singgah ke blog sy, Tq (n_n)

U.Y.A said...

meh juin contest suriaa


http://sepetgurl.blogspot.com/2012/07/contest-sempena-anniversary-couple.html

fana.akim said...

cerita saya | try tanye kina nanti ye dear..:)

bie | kan..simple je..just nice :)

lynda | haha..cepat2 la kawen..:panyway selamat berpuasa juga :)

suria | wow!contest..InsyaAllah :)

nana said...

Serious veil tu snagat cantik. and CHEAP! Kalau Nana nak kawin ni confirm dah beli satu dah :P

Unknown said...

cantik !!! masa nora dulu susah nak cari orang wat veil murah2 ni :)

chil&zam said...

veil,lace2 design kat pearlnity ni la yg mengajar mata memahami pengunaan lace..huhu

 
Images by Freepik