Thursday, 29 September 2011

Wordless Thursday

Assalamualaikum[-O<


Malas nak cakap banyak..Nama pun wordless kan.oke bai 8-|




16 comments:

iKhRam said...

sebenarnya faham
tetapi mungkin cara tunjuk tu nampak mcm tersirat sgt..

apa kata
wanita2 di luar sana lebih memahami..

ika said...

kdg3 lelaki phm apa yg kita mahukan tp mereka anggp benda uh remeh je..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

ada yg faham tp buat2 tak faham kot
-,-

taoslayerz said...

hehee... wordless n spechless~

Panggil Aku Han said...

ade yg fhm cuma mungkin bnde tu remeh la...

khairul said...

org pompuan x memahami lelaki or org lelaki x memahami org pompuan ?

CikHoneyBee said...

btol tu.. suka anggap bnde tu remeh temeh jew..

:.—¤÷('[¤*F.a.n.a*¤]')÷¤—- said...

ikhram | ermm,maybe kott sesetengah lelaki tak reti nak tunjuk..

ika | ermm,ialah,memang kadang2 macam tu

fifiey | hahah..itu memang selalu ada lah kott

taoslayerz| erk? speechless too..:)

Han| ermm..lelaki memang suke anggap bende remeh kott..perempuan je yang sangat teliti :p

khairul| ermm,yang itu aku tak pasti, maybe kedua2 nya kena memahami diri masing2..kne ade tolak ansur and give and take..:)

Honey| huhu..rilex2..

ctk said...

betul2..bende yang remeh tuh sebenarnyer besaq bg pompuan...sbb tu pompuan suke besar2kan cter wlaupon itu prkara kecik bg lelaki...kena la paham.hOhO..

Redbloodsnow said...

yeah..thats right! they will never understand kan. love that quote :)

kotak bulat said...

kb nak jga ati kb sendiri je skrang..ehehe.. tak nk upset sb laki.

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

sangat sokong . hee:)

MiszCoMoT said...

benda yang kita rasa besar meka rasa kecikkk jew..itu mslhnya... :(

.kozue. said...

kadang-kadang tak tahu la apa orang laki ni fikir kan, koh3 ! sama-sama complicated lol

ShahzCudin said...

wao!..jgn pk remeh walaupun mmg btol2 remeh..tetap ade kesannya

:.—¤÷('[¤*F.a.n.a*¤]')÷¤—- said...

hoho..camne nak wat..dah mmg begitu..tapi tak semua laki cam tuh kott..kan?

 
Images by Freepik