Tuesday, 1 November 2011

Don't be | Perkhidmatan memberi khidmat seks pada pasangan


Assalamualaikum[-O<

Pasangan Ini Setubuhi 5,500 Orang

Sarah Moore dan Geoff Daniels bukan pelacur. Mereka adalah pasangan kekasih saling mencintai yang kebetulan berprofesi sebagai pasangan pengganti bagi mereka yang memiliki masalah seksual. Seperti dikutip dari laman The Sun, sebagai pasangan pengganti, Sarah dan Geoff bertugas membantu pasangan orang lain mengatasi masalah seksual di tempat tidur, termasuk mengatasi gugup saat 'malam pertama'.
Klien mereka umumnya adalah pasangan menikah. Artinya istri atau suami orang lain. Tak hanya melayani jasa di seputar Inggris, mereka juga melayani sejumlah klien dari berbagai negara seperti Amerika Serikat, Prancis, dan Australia.Selama 19 tahun menjalani profesi itu, Sarah telah bersetubuh dengan 3.323 pria, 52 di antaranya perjaka.

Sedangkan Geoff sudah meniduri 2.162 wanita, 49 di antaranya perawan.Mereka menawarkan sejumlah jasa pelatihan untuk memperbaiki kehidupan seks sejumlah pasangan yang bermasalah. Mereka mengombinasikan konseling dengan sejumlah praktik seksual seperti terapi pijat seksual, metode relaksasi, hingga gaya bercinta Tantra.

Mereka juga mengajarkan cara memperpanjang durasi bercinta, juga beberapa trik mengatasi disfungsi seksual. "Kami bangga dengan pekerjaan kami dan kami tak pernah merasa buruk setelah tidur dengan suami, istri, atau pasangan orang lain. Kami dibayar untuk membantu mereka, bukan mencari kenikmatan," kata Sarah.

Mereka menolak disamakan dengan pelacur. "Kami tak sekadar mencari kenikmatan seksual, tapi klien kami datang membawa diagnosis dokter karena mengalami masalah seksual," ujar Sarah. "Dan, sebelum kami bersetubuh, kami sudah melakukan diskusi panjang semacam konsultasi terkait masalah mereka."Meski belum menikah, Sarah dan Geoff sudah hidup bersama selama 20 tahun. Mereka pertama bertemu saat menempuh studi konseling di Universitas New York. Perjalanan hidup membuat mereka memutuskan untuk menekuni pendampingan seksual.

Selama menjalani profesi itu, Sarah dan Geoff menerapkan aturan tegas untuk selalu menggunakan pengaman seksual, seperti kondom. "Semua pasien juga harus menjalani tes penyakit seksual sebelum melakukan hubungan intim," katanya. -APiz-
jgn lupa klik gmbr2 di atas utk mengetahui info2 yg ada di dunia kita.! -ALL ADMIN-
By: Wujud

Haishh, lain pula dengan kisah ini.Memberi khidmat seks pada pasangan yang bermasalah pun boleh jadi satu kerjaya pada mereka.Kawan-kawan semua jauhi la perkara sebegini ok[-X.Pada lepasan graduan universiti tuh, cari kerja elok² tau!
Ok babai@};-




11 comments:

LydSunshine said...

Eii.. buruknya perangai. Dah la bangga plak tu. Rosak bangsa manusia ni. Thanks for the share.

abah khalisha said...

Mcm-mcm benar pekerjaan

Zayani said...

perempuan tu bukannnya cun pon =.=

Botak said...

ni kerjaya cari penyakit nama nye..

DOMU-KON said...

siotnya diorg..

nadya said...

omputih kn mcm2 benda xsenonoh diaorg bt...

Nanang Banua said...

wahhh,,, dosanya brpa ya? :|

Zul Fattah said...

gilo ke ape ni?

I am...izuan said...

amboii macam tu pulak....

..aZhAri.cOm.. said...

haha.. tq for this info.. ade jugak ek dlam dunia ni.. rosak2.. akhir zaman dh ni..

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

macam maca pekerjaan lah ye .

tima kaseh for the info ye :)

 
Images by Freepik