Wednesday, 8 August 2012

Nuffnang bertukar wajah

Assalamualaikum [-O<

Salam Ramadhan yang ke-19[-O<.

Hah meh aku nak kasi tau pada korang yang tak taula kan:-j yang mana Nuffnang telah berwajah baru!!:-O

oyeah!aku rasa wajah baru nuffnang nih memang cantik=D>.cantik kan..kan..kan..Syabas kepada nuffnang!
Hah!korang dah tengok belum account korang?cer tengok cepat..;))
p/s: haishh, bulan-bulan puasa ini, kerja-kerja DIY aku semua tak jalan#-o.Wahai aura rajin datanglah kepadaku>:D<

6 comments:

shizansyafik said...

cantik!huhuhu, tu mode raya dah datang sebab tu tak berapa nak rajin... lepas raya mesti mode diy dtg balik

Fana | Aqim said...

huhu tau takpe..haish..harap2 lepas raya triple rajin la ek..huhu

Ym.Bundle said...

ala cantik pon, nuffnang tak penah bg aku duit lagi..wuuuu

Fana | Aqim said...

bundle | hahah..ko tulis surat la kat nuffnang suh bagi ko duit..

Botak said...

cantik² pon earning camtu je gak., malas nak tengok., hahaha..

cik bulan said...

setuju ngan botak. haha

 
Images by Freepik