Wednesday 21 November 2012

Update checklist persiapan kahwin

Assalamualaikum[-O<

Lagi beberapa bulan, minggu,hari je lagi majlis aku kan.Bila orang tanya bila kahwin, jawapan aku mesti 
"InsyaAllah tahun depan. Alah lama lagi:-j".
Lama la sangat kan tahun depan tuh, sedar tak sedar sekarang nih dah bulan November bulan depan Disember...Hah!amik kau! dah pun tahun 2013 kan!:((

Pada B2B version 2013 sudah bersediakah anda??huhu;))
Sentuh bab persiapan nih, aku rasa sedikit sebanyak bergerak la jugak  walaupun berbagai halangan yang aku kena hadap, the project still must go on!L-)

Kalau korang perasan kat tepi blog aku nih ada checklist persiapan wedding aku.Yang tak ber-tick tuh korang faham-faham jela ye..heee:D.Haaa.kalau yang cantik je ada tick tuh maknanya settle dah.>:D<

Tapi ok la..mostly aku dah siap booked dah sebenarnya..Andam dah booked, photog dah book, homestay dah booked, tukang masak dah booked, khemah dah booked....dan lain-lain:D.Serah je pada diorang semua.

Bab project DIY aku pulak..alhamdulilah siap juga la..
Contoh macam paper bag, thank you tag, road signage,thumbprint guestbook and kad kahwin pula aku dah siap design..now tengah nak hantar printing je(still on dicussion).Nanti aku review aku punya kad ye..hehe;)).
Oklah update sampai sini je..nanti story mory lagi oke darls!>:D<
Opps!lsebelum berpisah..mari kita sama-sama

PRAY FOR GAZA

No comments:

 
Images by Freepik