Monday, 26 November 2012

Project DIY update 2

Assalamualaikum[-O<

Sneak peak sikit untuk hari ini..;))
jeng..jeng..jeng..


Nak tau x?nak tau tak?:>
Ceh..budget gila ayat aku kan..:))
Hah..okay!
just wait and seee.. :D

P/S: Dalam masa terdekat ini, dah dua orang dah kawan aku yang tak sampai impiannya ke jinjang pelamin.Aku sama-sama bersimpati dengan nasib dia orang.Walau apa pun, aku doakan semoga mereka tabah, kuat dan yakin yang semua yang berlaku ini ada hikmahnya and semoga korang jumpa dengan orang yang lebih baik..
InsyaAllah..[-O<


Wahai Tuhanku! Lapangkanlah dadaku. Dan mudahkanlah bagiku urusanku. Dan bukakanlah simpulan dari lidahku. (Supaya) mereka memahami perkataanku.”
(Surah Toha, Ayat 25-28)



9 comments:

cik mah said...

apakah itu?????bnyk je nmpaknyer....

Fana | Aqim said...

cik mah | reben kecik2 lol..nape?nampak cam cili merah ke?hehe

LiNda said...

hehe..sekali pandang nmpak cam sarang brung tu, yg kite buh dlm kotak or hias dulang hantaran tu kan..pastu baru perasan yg tu reben..hehe. Erm..sedih gak dgn nasib B2B yg x kesampaian nk teruskan wedding. Semoga mereka trus tabah, dan semoga kite juga dijauhkan dari dugaan sebegitu..semoga semuanye berjlan lncar ye fana :)

Fana | Aqim said...

linda | alahai sarang burung ke linda?huhu..InsyaAllah, semoga urusan kita dipermudahkan ye linda..amin..:)

Yana Libra said...

moga urusan semua B2B dipermudahkan..

Yana Libra said...

moga urusan semua B2B dipermudahkan..

aReLaN said...

ada apa dalam benda tu???jeng3

Fana | Aqim said...

yana | InsyaAllah..aminn..:)

Arelan | jeng..jeng..jeng..hahaha

orked violet said...

suspen nih'xLeh nk teke.hoho

 
Images by Freepik