Tuesday 27 November 2012

Pulut kuning atau Kek?

Assalamualaikum[-O<

Sekarang nih, aku tengah pening nak pulut kuning or kek masa majlis aku nanti.Ermm, kan best kalau ada orang yang nak sponsor aku dua menda alah nih;)).
Anyone?anyone?oke..forget it fana!*kau bukan retis:|

Kalau nak ikut sponsor..memang tak la kan..dua-dua kena keluar duit sendiri and now aku kena decide either nak..
pulut or kek?:-/
pulut or kek?:-/
pulut or kek?:-/

arghh..tak boleh fikir dah!! help!help!:((


Nyummy!!Sedap!


alahai..sweet >:D<

Kalau nak ikutkan rasa tekak aku, aku makan je dua-dua nih, tapi kalau kek aku tak berapa suka yang banyak sangat cream sebab  aku cepat muak:-&.Tapi ada ke kek pengantin yang tak ada cream??Kek span ade lah ooiii:((

Kalau ikut range harga pulak mana lagi mahal ye?
Nak pilih nih pun kena ikut budget aku jugak..:-/
Ermm, apa pendapat korang?:-/


7 comments:

Orked said...

Pulut kuning cantek! tp org xmkn. Kek cantek gk and org rmai nk mkn. So, yg mne??

Sya piLih kek. Sebab utk bertandang maybe wat puLut (sebab theme bertandang rustic gitew.eceh)

aReLaN said...

dua2 sedap tapi kalau saya, lagi suka pulut kot.hehehe

fana.akim said...

Orked | adoyai..buntunye..adess.

Arelan | ermm, aku rase cam nak pilih pulut..adess...g mane sihh

Zila Zainal said...

tgh pikir nak bagi pulut kuning jugak ni..

Liyana Anuar said...

kena tgk design yg cantiklah kalau nak wat pulut..sy prefer kek sbb cantik deco nya~

Alyn said...

Alyn suke kek :) ade yang x cream muak tu, dia mcm cream sedap (erk) x reti nak explain. kalau cream muak tu alyn pn xlalu. mcm icing tu kan. Try lah mintak dia buat rainbow cake! tu ade banyak kek span kan, sedapp nyeee :DD

fana.akim said...

Zila zainal | huhu..fening2 kan..

yana | ermm, cantik memang cantik tapi fana tak bape suke kek cream sebab muak..huhu

alyn | rainbow cake?ermm..sound good..tak try lagi..takpe..nanti try makan dlu..huhu..thanks dear!! :)

 
Images by Freepik