Friday 4 October 2013

Telekung for sale

Assalamualaikum [-O<

Hai uolls! hari ini aku ada sikit sale  nak share dengan korang..So, korang jenguk-jenguk lah okay..belek-belek dulu.Boleh beli untuk diri sendiri,mak korang ke, adik korang ke, girlfriend korang ke or tak kisahlah untuk siapa-siapa pun sebab aku jual murah-murah je ikut harga borong. So nanti kalau berkenan laju-laju email aku untuk langkah seterusnya ok! 
So cekidaout!:>

 Material : Cotton 
Price : RM80

 Material : Cotton
Price : RM80

 Material : Cotton 
Price : RM70

 Material : Cotton
Price : RM70

Material : Cotton
Price : RM80

Jangan risau kualiti kainnya memang baik, lembut dan tak panas dipakai.Aku pun ada satu.
If berminat jangan segan silu email aku di fana_akim@yahoo.com.

xoxo! >:D<

No comments:

 
Images by Freepik