Tuesday 25 February 2014

Orchid Stores

Assalamualaikum[-O<

Hello people!!

Here i come!! with the new aura!!! hiks!;))
Ok, fine memang dah lama aku tak update blog kan..nasib baik password aku ingat!Kalau tak memang parah la jawabnya..huhu.Ok, memang aku akui sejak berbulan-bulan yang lepas ni, aku quite busy.. almaklum la.. busy menguruskan bisnes kecil-kecilan aku ni..Hah! bisnes apa pulak la kan aku buat.. Ni lah nak bagi tau dengan korang.. mari pakat ramai-ramai like page bisnes aku tuh..hiks!

Ok now i'm represent to you>:D<


Orchid stores aku ni jual printed paper bag.Printed bag macam mana?
Hah check it out!

Hah! gini lah ghupenya printed paper bag tuh..>:D<

So, kalau korang berminat or nak tengok-tengok dulu ke kan..boleh la sangat ke and like sekali page 


  ataupun boleh jugak lawat 
 

Selain dari design kat atas ni, korang boleh juga request design lain.. tanpa ada caj tambahan pun!Berbaloi kan.. tak kisahlah korang nak buat untuk majlis kahwin ke, majlis hari jadi ke, majlis aqiqah ke.. boleh sesangat laa.. harga pun memang berbaloi-baloi aku bagi punya!! B-)

So, apa tunggu lagi.. like page ORCHID STORES okay uolls!!

See you!!>:D<

daaa

6 comments:

Sue Bee said...

paper bag tu comel lah.. tahniah!!.

fana.akim said...

thanks sis!! :) hiks! :)

Anonymous said...

Comelnya! Nti klu ada kenduri bolelah order dr fana pula... ^_^

fana.akim said...

Nelly : boleh je..hehe..sila2.. :)

Unknown said...

Hye, saya suka baca blog awak, baru-baru ni saya ada buat blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

Liyana Anuar said...

lama tak lawat blog fana ni..cantik paper bag tu semua..comel2~

 
Images by Freepik