Friday 9 May 2014

Exam online SPA

Assalamualaikum.


Alhamdulilah..setelah bertahun, sangkut juga aku dengan SPA..hehe.. al-maklum lah, selama aku apply SPA ini, belum pernah satu pun dia panggil interview.Tapi, semalam.. aku dapat mesej dari SPA, maklumkan aku dapat offer menghadiri peperiksaan online memasuki perkhidmatan Penolong Pegawai Arkib (S27).Yeah!!! siapa lagi yang dapat.. boleh la tinggalkan komen..kita share tips sekali..hee...

So, this is the time.., langkah pertama  aku untuk  tempah tempat ke peringkat interview verbal.So, apa nak study ni woi!!!. Dah nak dekat 5 tahun aku tinggalkan dunia rekod. Haruslah aku study balik apa itu rekod?apa peranan arkib? and etc.

And one more thing..aku rasa ini yang pertama kali kot, pihak SPA buat peperiksaan online..sebab biasanya aku rasa selama ini, exam bertulis je..Adess, ini yang cuak ini.. selain persediaan mental dan fizikal, aku kena make sure juga line internet ok.Kalau tak..alamatnya...ermm, faham-faham jelah labuu... 

Owh ye, pada pembaca sekalian alam.. kot la kalau korang ada tips ke nak bagi kat aku.. memang dialukan bebenar la.. mohon doa juga dari kalian semua.. wish me luck guys!!



No comments:

 
Images by Freepik