Thursday 12 March 2015

Printed paper bag murah

Assalamualaikum[-O<

Holaa..
Ya ALLAH lama sangat dah ini aku tak menulis kat blog..nasib baik tak close account aku.. Belek-belek account Nuffnang pula, nak terkeluar biji mata tengok banyak pula adverstise yang masuk$-)..Alhamdulilah...rezeki.Thanks Nuffnang!!:-*

Now i'm still blurr..tak tau nak update..entah berapa banyak kali dah aku taip padam, taip padam.. kalau pakai kertas aku rasa dah lunyai dah kertas itu aku kerjakan;)). But InsyaALLAH after this, aku akan cuba untuk aktifkan balik blog ini.. Nak biarkan macam tu, sayang pulak kan..

Ok but for now! aku nak promote satu barang baikk untuk korang..
Memandangkan aku tengok blog aku ini jadi hentian rujukan untuk bakal pengantin, meh aku nak share dengan uolls printed paper bag keluaran Orchid Stores yang super duper jimat serendah RM0.27 sen sahaja per pcs!!




And apa yang lebih menarik lagi, free custom design okayy..And kalau korang nak cari set goodies bag pun ada juga hanya serendah RM1 sahaja!Nak tau dengan lebih lanjut jenguk-jenguk la page Orchid Stores tuh..:>

  FB: ORCHID STORES

 Haaaa... berbaloi sangat kan..:>
lagi la di saat-saat kedatangan GST ini kan, moh lah kita berjimat cermat disamping membeli printed paper bag dengan Orchid Stores;))

Selamat Berbelanja...
Daaaa ..........

1 comment:

ezyra taharin said...

murah juga harga dia kan

 
Images by Freepik