Thursday 6 August 2015

Farewell UTM

Assalamualaikum

Listening :The day you went away by M2M


10hb Julai 2015

Second time jejak kaki kat UPNM even the first time was not so good but still, it bring luck for me.Alhamdulilah, syukur Ya Allah pemberi rezeki kepada hamba-NYA kerana memberi aku peluang untuk memajukan diri aku walaupun bukan dalam masa yang sekejap tapi aku rasa puas sebab aku berusaha sendiri dengan bantuan doa orang-orang disekeliling and of course yang telah diperkenankan oleh-NYA.InsyaAllah ini adalah langkah kedua aku.Langkah ketiga? Coming soon..InsyaALLAH mohon doa kalian juga.

 Pertama kali lapor diri memang kau rasa macam kau budak baru yang pindah sekolah and kau jadi tumpuan satu sekolah..Yes! macam itulah perasaannya ditambah pulak dengan kau punya nama yang ala-ala selebriti popular tapi bukan yang kontroversi okay! hiks

Notis sebulan

Alhamdulilah aku dapat beri notis sebulan di UTM even banyak campur tangannya. Thanks to all of them yang banyak beri aku tunjuk ajar, sokongan, pengalaman suka duka, doa dan macam-macam benda lain lagi. Walaupun dalam perkenalan yang singkat.. InsyaAllah aku takkan lupa sebabnya korang banyak bagi aku pengalaman.Syukur.. 

Walaupun kita tak lagi bekerja dalam satu pasukan.. tapi kita still bekerja di bidang yang sama dan mungkin satu hari nanti kita akan jadi pasukan, siapa tahu?InsyaALLAH. QWlau apa pun aku harap kita akan terus menjalinkan persahabatan ini.Ampun dan maaf dipinta andai ada silap dan salah sepanjang silaturahim kita..InsyaALLAH semoga kita semua diberkati dan dilindungi ALLAH S.W.T. Aminn..

Pameran Team 




PUTMKL staf








Thanks to all of you.

Lots of love,
NFD

5 comments:

Anonymous said...

wahhhh....cm kenal je awk ni...kak fana!..=P

fana.akim said...

Erkk..siapakah gerangannya ni ye?

Lady Yusuf said...

tahniah..dear.Best of luck....kenal kita lg tak..hiks.k bye

fana.akim said...

thanks kakak maniss... opkos la ingat... hiks.. akk keje mane sekarang?

Orked said...

fana keje kt libr utm ke? jb ke kl branch? tringat classmate master dlu kt utm libr jb - kak huda. kenal x? ngeee

 
Images by Freepik