Monday, 10 September 2012

Tempahan bunga

Assalamualaikum[-O<

Sesibuk-sibuk aku siapkan apa yang patut untuk wedding sendiri tetibe ada order dari kawan office aku nak aku buatkan bunga untuk pelamin adik dia this week.Mak aihh, sempat ke?:-O .Terkebil-kebil jugak la aku dibuatnya..nasib tak banyak..kalau banyak mau lembam mata aku@-)...
Oleh sebab aku lupa and seriously lupa nak snap gambar..maka tak adalah gambar yang aku boleh tunjuk korang..;)) cuma ini saja yang mampu aku snap..sorry ye^:)^



Hah!pada korang yang nak order bunga ini dengan aku boleh la kiranya korang email aku di alamat :
fana_akim@yahoo.com
p/s: kalau nak aku post sample pun boleh juga..email je oke;))

12 comments:

Anis_Apis said...
This comment has been removed by the author.
Fana | Aqim said...

boleh..:) bisa saja dong..hehe

Anis_Apis said...

Nak tempah la Fana... tak larat nk buat sbb mcm nk banyak hehe... fana email kt boleh? sitijamilahaliman@gmail.com hihi

Fana | Aqim said...

owh boleh2..nanti fana email oke :)

Cik Tqah said...

wa..besh2.. xpasal leh topup duet kawen kann

Fana | Aqim said...

cik tqah!absolutely right dear..huhu

LiNda said...

ala fana, npe x snap pic. huhu tp dr pic yg ade tu nmpak sgt cntik la bunga tu. Actually bunga tu utk hiasan ke fana? nmpak cntik la wane putih

Fana | Aqim said...

tuh la..lupe la linda..huhu..
ermm, bunga nih untuk hiasan pelamin boleh, hiasa tangga boleh..macam2 bolehh..huhu..:)

Yana Libra said...

wah..leh wat bisnes lagi eh~ :)

pijut said...

xdak tutorial ke? hehehe :-)

chil&zam said...

pakai creepe paper kan...?

Fana | Aqim said...

chil | haah..pakai creep paper je..:) nak tempah ke?huhu

 
Images by Freepik