Monday, 5 November 2012

Keputusan Dream Veil Contest V2.0

Assalamualaikum[-O<


Jeng jeng jeng...yabeda bedduuuuuuuuuu...<:-P.Amboii..bukan main suka lagi aku kan..hahaha..:)).Mana tak nya keputusan untuk dream veil contest 2.0 telah pun diisytiharkan oleh pemilik Adria Cottage!!:D/.

Siapa sangka orang macam aku  yang berkali-kali masuk contest tapi tak pernah kaut title menang boleh menang pulak kali ini.Tempat pertama pulak tuh..;))Syukur alhamdulilah[-O<..rezeki dari DIA yang Maha ESA[-O<:D.

Wah..laju-laju aku akan email fainie nak tuntut hadiah kemenangan aku nih;))..cewaahh..eksaited lebih aku ni kan !wekk:-&

sedikit ucapan penghargaan daripada aku : **bajet artis yang menang kereta mini cooper sekejap:-j

Ok, terima kasih kepada pihak Adria Cottage kerana anjurkan contest ini and kepada pihak juri dan tak lupa juga kepada peserta-peserta yang lain..Diharap kita semua dilimpahkan lagi rezeki yang tak putus-putus and kepada pihak penganjur nanti buat la contest lagi..hahaha:))..opss..;))
Tahniah juga kepada 2 orang lagi pemenang iaitu

Noor Hanim Muhd Zain
Oya
Kepada sesiapa yang nak tengok entri yang aku submit tuh sila rujuk link dibawah ini ye:D

Entri pertandingan
Keputusan Pertandingan

Ok bai! 

12 comments:

LiNda said...

tahniah dear. rezeki tu. gojes la u punye veil nnti :)

Fana | Aqim said...

huhu..thanks dear..:)
InsyaAllah..u punye pun gojes and meletoppss nanti..:)

AyongAtikah Zaid said...

wah!!best3!! congrats dear!! =)

cik mah said...

Tahniah...rezeki u....

Fana | Aqim said...

Ayong Atikah : Thanks dear..:)

Cik Mah : Alhamdulilah..rezeki :)

Shizan Syafik said...

tahniah fanaa

alyn said...

CONGRATS Fana! :)) Happy for u !

mizerni said...

congrats..wahh nanti nak amik gmbr veil tu je la smbil ko pose ngadap dinding..

Fana | Aqim said...

shizan | thanks dear :)

alyn | thanks alyn..hehe..

eny | hahah..sengal ko kan..nampaknye veil aku lagi glamour dari aku nih..cett

Tomadicci said...

wahhhhhh.... terbaek laa.... meriah kwen awk nnt erk...

Fana | Aqim said...

erk??opkoss..tgklah sape pengantinnye kan..hahaha..ayat tak boleh blah..adess

anaztasias nora aira said...

tahniah dear !

 
Images by Freepik