Monday 5 November 2012

Keputusan Dream Veil Contest V2.0

Assalamualaikum[-O<


Jeng jeng jeng...yabeda bedduuuuuuuuuu...<:-P.Amboii..bukan main suka lagi aku kan..hahaha..:)).Mana tak nya keputusan untuk dream veil contest 2.0 telah pun diisytiharkan oleh pemilik Adria Cottage!!:D/.

Siapa sangka orang macam aku  yang berkali-kali masuk contest tapi tak pernah kaut title menang boleh menang pulak kali ini.Tempat pertama pulak tuh..;))Syukur alhamdulilah[-O<..rezeki dari DIA yang Maha ESA[-O<:D.

Wah..laju-laju aku akan email fainie nak tuntut hadiah kemenangan aku nih;))..cewaahh..eksaited lebih aku ni kan !wekk:-&

sedikit ucapan penghargaan daripada aku : **bajet artis yang menang kereta mini cooper sekejap:-j

Ok, terima kasih kepada pihak Adria Cottage kerana anjurkan contest ini and kepada pihak juri dan tak lupa juga kepada peserta-peserta yang lain..Diharap kita semua dilimpahkan lagi rezeki yang tak putus-putus and kepada pihak penganjur nanti buat la contest lagi..hahaha:))..opss..;))
Tahniah juga kepada 2 orang lagi pemenang iaitu

Noor Hanim Muhd Zain
Oya
Kepada sesiapa yang nak tengok entri yang aku submit tuh sila rujuk link dibawah ini ye:D

Entri pertandingan
Keputusan Pertandingan

Ok bai! 

12 comments:

LiNda said...

tahniah dear. rezeki tu. gojes la u punye veil nnti :)

fana.akim said...

huhu..thanks dear..:)
InsyaAllah..u punye pun gojes and meletoppss nanti..:)

AyongAtikah Zaid said...

wah!!best3!! congrats dear!! =)

cik mah said...

Tahniah...rezeki u....

fana.akim said...

Ayong Atikah : Thanks dear..:)

Cik Mah : Alhamdulilah..rezeki :)

Unknown said...

tahniah fanaa

alyn said...

CONGRATS Fana! :)) Happy for u !

mizerni said...

congrats..wahh nanti nak amik gmbr veil tu je la smbil ko pose ngadap dinding..

fana.akim said...

shizan | thanks dear :)

alyn | thanks alyn..hehe..

eny | hahah..sengal ko kan..nampaknye veil aku lagi glamour dari aku nih..cett

Tomadicci said...

wahhhhhh.... terbaek laa.... meriah kwen awk nnt erk...

fana.akim said...

erk??opkoss..tgklah sape pengantinnye kan..hahaha..ayat tak boleh blah..adess

Unknown said...

tahniah dear !

 
Images by Freepik