Wednesday, 19 December 2012

Arahan Pertukaran

Assalamualaikum[-O<

Check it out!!..surat yang paling ditunggu-tunggu dah keluar ok..:D/.Alhamdulilah..murah rezeki aku nak kahwin ini.Semuanya berjalan lancar je dengan izin-NYA..[-O<.
Lepas ni, tak adalah aku nak dengar dia membebel:-@ tanya aku soalan yang sama..Bohsanggg (:|.Mana taknya..boleh jadi gaduh besar tau tak.. kalau cerita pasal pertukaran ini dengan diab-(
And now..Nampak tak?nampak tak?
Arahan pertukaran tuu...=D>.
Meaning that..aku boleh lah duduk dekat-dekat:,pandang dekat-dekat: dengan dia ,and of course after kahwin la kan:-j
Owh sungguh tak kusangka:x

Tapi kan..at the same time aku dapat surat tuh, tiba-tiba rasa macam banyak awan question mark atas kepala aku nih
Eh!dah nak kahwin dah ek?:-/
Eh!dah nak pindah dah ke?:-S
Eh!tak duduk serumah dengan family dah ke?????:(:(:((
Eh!dah nak tinggalkan kawan-kawan ke??:(:((
Eh! nak tinggalkan Johor dah ke??????:((

Seriously sayu kot rasanya..:(

surat arahan tuh tulis aku kena lapor diri 2.1.2013 and aku pulak nak kahwin sebulan after tuh..acane tuh:-S

Argh..tak payah nak acane acane sangat owh kay! terus dan-dan aku jumpa PSM aku discuss dengan dia tanya acane sekarang nih Incik saya nak kahwin lambat lagi..tak boleh postponed ke?:-w

Erk?ok mula-mula biasa la tak boleh la itulah inilah..aku pulak buatlah muka seposen:( sambil mintak kawtim dengan dia.

At last!! ok la boleh la..tapi nanti awak buat surat bagi pada saya and belanja saya makan..hahaha:))
Baiklah incik..saya belanja incik makan nasi minyak saya jelah ye..:-j 

6 comments:

mizerni said...

ala..dh nk pindah ke? aku dpt job kat sna..dh tak de membe

Fana | Aqim said...

seriously???ko dapat keje sini ke??wah..tahniah weh..

Cinta hazanis said...

tahniah tau. eh awak kerja dekat kibrary ke?amik kos apa sebelum ni?

Fana | Aqim said...

thanks dear..anyway kite amik lib sciences..nape?

cikCT said...

eh2..

kita sama2 librarian lah rupanya..

tak sgka jumpa geng.

hehe

Fana | Aqim said...

haah la..hee..jumpe geng!!yeah!!

 
Images by Freepik