Friday 21 December 2012

Teaser

Assalamualaikum[-O<

Okey!hari demi hari..detik demi detik..aku makinla sibuk buat itu dan ini.Ke sana ke mari..haishh, memang tak menang tangan la dibuatnya.

Hari Rabu hari tu, aku amik baju nikah yang aku tempah buat beading.Ok meh sini aku tunjuk teaser>:/
Haa..cantik tak?cantik tak?;;)
Pada aku, it just nice..ok la tak crowded sangat..kalau banyak sangat manik pun kepala aku juga yang semak tengok..huhu;)).Tak tahu la pendapat korang macam mana pulak nanti..:-j
And semalam cuti sempena Hari Hol (Johor), dan-dan la aku ambil kesempatan siapkan goodies bag.
Mari packing-packing!!!<:-P
Seriously kebassss!! 
And hari nih, bangun pagi memang sengal-sengal badan aku.Mana taknya duduk satu hari suntuk pack!!Adess..#-o.Tak apa la berbaloi jugak kan..satu hari dapat beratus pack..Bila dah siap..hati manyak senang woo..@-)
korang pun macam tuh jugak kan...kan..#:-S

p/s: Haaa...sedapnya kalau ada orang yang tolong urutkan badan nih..>:D<

8 comments:

Unknown said...

wah..menghitung hari ni ye dik

fana.akim said...

abah!! huhu..haah la..adess..tak lama dah tuh..agagaga

fatehamohamed said...

wahh..dah siap bgks goodies bag dah..heeee:D

Diyana said...

seriously sakit blkg, sakit pinggang duk kerjakan goodies bag tu... huhu
try buat senaman sikit, buat regangan... hehe

m'geliat pun cm best jugak kan.. ahakz!

LiNda said...

rasenye paling x syok part nk pack doorgift kot..huhu. Fana, ok je beading kat bju nikah tu, jgn crowded sgt . Simple is better :)

fana.akim said...

Fateha | belom siap sepenuhnya tuh..baru suku..haishh @_@

diyana | seriously yes!! kebass!!sobs :(

Linda | haha..nak taknak kne jugak la kan pack..huhu.Ermm, tuh la just nice je kott beading tuh..nanti kite tunjuk full baju tuh ea..tunggu kite tawen dlu..hiks!

cik mah said...

cntik beading tu...comel2 tgok...warna pun cntiklah....bnyk ke wat goodies??

fana.akim said...

cik mah | manyak woo..lbh kurang 1k jugaklah..adesss

 
Images by Freepik