Tuesday 10 December 2013

Interview BERNAMA 2.0

Assalamualaikum[-O<

Hai uolls! semalam aku pergi interview kat BERNAMA.korang tahu apa itu BERNAMA?Alah, Pertubuhan Berita Nasional Malaysia tuh..Ok, interview start pukul 9.30 pagi, tapi macam biasa aku datang awal untuk mengelakkan jammed! Tau-tau jelah kan KL ini.. bukan boleh jangka jalan dia.b-(

Ok, so far aku rasa performance aku masa interview tu memang out! Dalam senarai ada 22 orang tapi yang datang dalam 15 orang la juga kot. Then, kekosongan jawatannya ada 2.Masuk interview yang ini dah dua kali aku datang sini untuk interview.So, aku datang dengan harapan yang besar la kan.. hee.. Tapi, bila masuk aku dapat satu info yang tak sedap didengar and aku memang agak down.:-<

Bila dah ada perasaan down, mula la aku buat cincai-cincai je.Ok, sekarang ini aku berserah je, Kalau ada rezeki, alhamdulilah.. Kalau tak ada, tak apalah mungkin boleh cuba lain kali.:)>-

Owh ye, antara soalan yang dia tanya aku adalah biasalah introduce yourself, kenapa apply jawatan ini, prefer kerja dengan academic library or special library? apa yang kita tahu mengenai BERNAMA and lagi dan lagi.. Aku rasa, itu jela kot yang dapat aku share. In syaa Allah, aku harap ada la rezeki aku kali ini walaupun aku rasa susah la sikit kan.. tapi hope ada sinarnya. hiks! korang doa-doa kan la ye. [-O<

Bila dah selesai seksa jawab soalan, aku dengan kawan aku ini mula la mengedik kat situ.. hahaha..:)).Bila lagi nak posing sakan kan bukannya selalu pun pergi sini.. hiks!:>.Tambah-tambah pula, aku memang dah lama tak jumpa kawan aku yang sorang ini..apa lagi.. kita kasi pose!! :D/


Me with eida
#tag kat nana haha

Owh ye! kalau korang berminat nak beli Virgin coconut oil hair cream sila la email aku di alamat fana_akim@yahoo.com 

Ok la itu je serba sikit cerita aku interview kat BERNAMA ini. Lain kali jumpa lagi.

xoxo!

No comments:

 
Images by Freepik